четверг, 7 февраля 2013 г.

Декілька слів про себе!

Всім доброго дня. 

Ось з деяких причин захотілось написати цю статтю. Головна причина напевно це те що більшість мої підписників не знаю про мене майже нічого. Ось і я подумав що потрібно це якось виправляти :). Так що розпочну. Я студент, мені 22 роки. Я навчаюся у місті Львів. До того як поступити в університет все своє життя прожив у Кам'янці - Подільському. Де і розпочалось моє захоплення фотографією. Того зараз собі можу дозволити фотографувати у Кам’янці – Подільському і у Львові. Все розпочалось з простих банальних фото на моб.телефон, але через деякий час у мене з'явився мій перший фотоапарат Sony H9. З ним я провів дуже довго часу і він мені допоміг освоїти базові знання про фото. З часом я зрозумів що мені цього мало що я переріс рівень простої “мильночки” і це стало причиною перейти на більш кращий рівень. Перехід на дзеркальну камеру Nikon D7000 на яку я і досі знімаю. 
  • А тепер більш про головне чому фото?
Зараз багато хто може собі дозволити займатися фотографією і це великий плюс, але для мене фото це перш за все спілкування та робота з людьми яких я фотографую. Мені подобається спілкуватися з ними узнавати їх. І максимально це все відобразити у фото. Їхній характер, захоплення, емоції та розкрити це у фотографії що б інші люди змогли побачити їх такими якими вони є.
Ось напевно і все що я хотів написати.
 Звертайтесь буду радий познайомитись і попрацювати з вами.


Комментариев нет:

Отправить комментарий